Ben ik weer! - Reisverslag uit Barão de São Miguel, Portugal van Sharon Dekker - WaarBenJij.nu Ben ik weer! - Reisverslag uit Barão de São Miguel, Portugal van Sharon Dekker - WaarBenJij.nu

Ben ik weer!

Blijf op de hoogte en volg Sharon

21 Juni 2016 | Portugal, Barão de São Miguel

Hee daar ben ik weer!

Ik weet eigenlijk niet meer zo goed wat ik nog op m'n reisverslag kan zetten, want alles is nu ook maar gewoon normaal hier, voor mij dan. Het werk bij Heaven bevalt echt super goed, echt heel leuk! We hebben nu even 3 hele rustige weken, omdat er bijna geen Nederlanders te vinden zijn in Albufeira. De examenreisjes zijn alweer een week weg dus nog even 2 weken rust en dan begint het pas echt!
Heaven gaat nu dus ook pas open om 03.00uur dus dan begin ik pas om 02.00 uur en we zijn 2 dagen vrij in plaats van 1. Voor m'n portemonnee niet goed, haha. Het is wel luxe zo, als je pas om 02.00uur op je werk moet zijn, maar iedereen kan niet wachten om te gaan knallen!!

Helaas werk ik deze week heel de week in 66, wat ik echt niet leuk vind, niemand vind het daar leuk, iedereen neemt ontslag. Vandaar ook dat ze er mensen van Heaven neerzetten, omdat het daar nu toch niet druk is. 66 is echt gericht op de Engelsen en die zijn er genoeg. Had ik al gezegd hoe irritant die mensen kunnen zijn? Je verstaat amper wat ze zeggen met hun Irish accent, zelfs vodka kunnen ze op een manier zeggen dat je denkt... Wat zegt ie nou?! En daarbij spuugen ze ook nog heel je gezicht nat als ze tegen je praten, omdat ze altijd lam zijn, echt heel lam.

Vandaag en morgen ben ik vrij, dan nog 3 daagjes in 66 werken en dan zit deze week er alweer op. Dan kan ik weer lekker bij Heaven gaan werken.

Kleding crisis begint ook aardig op te spelen, ik heb sinds ik hier ben nog geen 1 keer geshopt! Dat gaan we binnenkort dus ook doen, in een heel groot winkelcentrum in Algarve.

De eerste weken dat ik hier zat sliep ik veel overdag, denk dat ik nog in het ritme moest komen, want de laatste weken word ik al rond 13.00uur wakker. Dan maak ik m'n huisgenootjes wakker, want die slapen vaak nog en dan gaan we naar het zwembad dichtbij het strand. We vinden het zwembad veel lekkerder als het strand, dan liggen we altijd lekker op het gras. En tussendoor gaan we meestal even wat eten, ook aan het strand, zo heerlijk. Dan heb ik wel echt een vakantiegevoel!

Morgen zijn we uitgenodigd door de reisleiding om met z'n allen naar het strand te gaan tussen oud en nieuw in. Denk dat de meeste wel gaan dus zal een grote club zijn dan. Ze organiseren ook spelletjes zoals estafette sangria halen, zal wel grappig worden.

Ja en wat doe ik savond eigenlijk voor het werk.. Uiteten soms, dat doen we nu niet meer zoveel als in het begin want thuis eten is ook gewoon wel eens lekker. We hebben vorige week een tosti ijzer en pannen gekocht, dus we maken nu vaker zelf iets. Alleen dan moet je geen wijnazijn kopen om in te koken, zoals mij en Djarah, hahah.
Soms gaan we daarna nog drankjes op de strip doen en dan door naar het werk, maar ik heb daar meestal niet zo'n zin in, omdat ik de strip eigenlijk een beetje beu ben, zeker met al die Engelsen nu. Celebrations en Bloopers is wel altijd leuk, 2 Nederlandse feestcafes. Celebrations zit hier in nieuw en Bloopers zit in oud.

Vanavond gaan we denk ik uit eten in oud en ik moet mee op stap van m'n huisgenootje die ook vrij is vanavond, haha. Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin, maarja.. Ik weet alweer waar het op uit draait! Ik heb eigenlijk gewoon m'n auto nodig, niet alleen omdat alles hier 64838329km lopen is, maar ook zodat ik gewoon niet ga drinken omdat ik de Bob ben. Een shotje weigeren, heeft geen nut, ze duwen het gewoon in je handen en als je weg rent komen ze wel achter je aan. En ja weggooien is ook een beetje onbeleefd..

Nou dat was het dan weer!
Dikke kus van mij! Xoxo

  • 21 Juni 2016 - 18:57

    Oma En Opa:

    Weer genoten van je bericht , blij dat je het nog steeds leuk vind dikke kus !!!!

  • 21 Juni 2016 - 19:17

    Kees:

    Leuk weer eens van je te horen zo Sharon.
    Ja die Engelsen kunnen er wat van zag ik, en het is een kleine moeite om zo een volgelaats slijpscherm mee te nemen naar daar of in mama haar koffer proppen straks maar dan zullen ze wel denken ,je kan ook een badmuts op en een handdoek rond je nek haha achter de bar.zelf had ik dat toch ook een keer met een Engelsman op vakantie ik dacht dat hij doof was maar zijn naam bleek later deaf.ggggiii.Het is straks nog twee maandjes rammelen en dan is het weer al September maar dan toch een super zomer en tijd gehad he.Het is alleen al fijn dat je zo een leuke groep hebt en ja uit eten wordt op den duur gewoon dat geloof ik best.Het is maar goed dat je geen autootje hebt hoor lekker taxi en geen wielklem of deukjes en je kan toch dan dat shotje pakken.Nou geniet en werk verder nog met plezier kus xx

  • 21 Juni 2016 - 21:09

    Marika:

    Met plezier je verslag weer gelezen! Wij zijn ook aant inpakken nu. Kus van ons!

  • 21 Juni 2016 - 21:58

    Oom Jan:

    Hoi Sharon.

    leuk om te horen hoe het gaat. maar van papa horen we ook wel iets natuurlijk
    Ben blij dat je het goed naar je zin hebt.
    Maar van een vrijbuiter had ik dat wel een beetje verwacht.
    Oud en nieuw?
    mensen die ontslag nemen?
    Het is nog laaannnnnngggg geen september.
    lekker genieten van alles wat je hier in Nederland niet hebt en veilig je tijd doorkomen hee.
    Mis je al dingen uit Nederland?

    gr je rij oompje


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Barão de São Miguel

Mijn eerste reis

'

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2016

Ben ik weer!

25 Mei 2016

Update

14 Mei 2016

2 weeks now

05 Mei 2016

Eerste week

30 April 2016

Eerste werkdag
Sharon

Actief sinds 27 April 2016
Verslag gelezen: 804
Totaal aantal bezoekers 3868

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: