Update - Reisverslag uit Barão de São Miguel, Portugal van Sharon Dekker - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Barão de São Miguel, Portugal van Sharon Dekker - WaarBenJij.nu

Update

Blijf op de hoogte en volg Sharon

25 Mei 2016 | Portugal, Barão de São Miguel

Olaaa


Hier weer even een update van hoe het hier nu allemaal gaat. Ik ben nu gestopt met werken bij 66 omdat Heaven nu 7 dagen in de week open is, maar deze week tot a.s. donderdag helaas nog maar vanaf 03.00uur tot 07.00 uur dus ik maak weinig uurtjes, nu maar wachten tot het 03.00 uur is, even 3 uurtjes werken en klaar. We gaan namelijk pas om 04.00 uur open, maar moet een uur van te voren aanwezig zijn.

Heaven is echt super leuk om te werken, veel leuker dan 66! Vooral omdat de muziek veel leuker is. Vanavond moet ik werken, morgen ben ik vrij en vrijdag gaan we open om 02.00uur, omdat de eerste groepen Nederlanders dan aankomen. Vandaag zijn er wel geteld 8 Nederlanders aangekomen, haha. Dat weten we, omdat we met de reisleiders van Beachmasters, Gogo en GoFun omgaan.

Maargoed, vrijdag dus.. dan gaan we om 02.00uur open, maar ik moet om 00.00uur beginnen, omdat we alles nog even goed gaan schoonmaken. En zaterdag moet ik overdag werken, dan hebben we de eerste poolparty in de tuin van Heaven, ik moet dan van 15.00uur tot 20.00uur werken en snachts van 01.00uur tot 07.00uur. Tot nu toe zijn we nog 2 dagen in de week vrij, maar ik denk dat dat niet meer lang zo zal zijn, dan zijn we gewoon 1 dag in de week vrij.

Ik zit nu trouwens al 2 weken zonder telefoon, knap he! Helaas kreeg ik vandaag pas te horen dat ze hem niet kunnen maken. Ja.. daar hebben ze 1,5 week over gedaan om daar achter te komen. Moest gelukkig niks betalen. Papa komt vrijdag dus die neemt een andere telefoon voor me mee.

Leanne en ik zitten nu niet meer met zn 2en in de vila, ondertussen zijn we gezellig met zn 4en. Janna is gisteren aangekomen, toen zijn we gezellig uiteten geweest in oud met de mensen die vrij waren (van Heaven en 66). En vanmiddag is Demy aangekomen, zij gaat bij 66 werken, maar woont wel bij ons in de vila.
Demy en Janna gaan zo samen de strip verkennen, ik blijf lekker thuis vanavond en Leanne is bij haar vriend, die zal zo ook wel thuis komen.

Weet je wat ik het meeste mis? Thuis. We hebben hier niet eens een bank en m'n bed is super hard en de douche is echt een drama, alles word nat. We hebben inmiddels al bijna 3 weken een stang hangen voor een douche gordijn, alleen nu moet het douche gordijn nog komen, ik gok dat we die zelf moeten kopen, net zoals de pannen die we ook nog steeds niet hebben, haha. Ach, als dat het ergste is.. Voor de rest heb ik het echt goed naar m'n zin. We hebben zo'n leuke groep tot nu toe met de mensen van Heaven en 66!
Als ik nu over de strip loopt kom ik altijd bekende tegen, dat is wel heel leuk. Vooral ook omdat alles op de strip om 04.00uur dicht gaat, en bijna al het personeel dan naar Heaven komt.

Ik ga weer stoppen. Dikke kus vanuit Albufeira.
XOXO


  • 25 Mei 2016 - 23:13

    Miranda:

    Olaaa Lieverd!
    Nou gelukkig pfffff heb je snel een nieuwe telefoon want vind het maar niks zo het contact is dan toch minder.
    Gezellig voor je dat papa komt en leuk kan je laten zien hoe je woont en waar je werkt.
    Haha ze kennen je al ja dat zal wel het zeeuwse meisje van Heaven!!
    Ben blij dat ik niet zulke werktijden als jij hebt kan je me opvegen en hangen mijn ogen op mijn knieën....
    :-)
    Nou geniet morgen van je vrije dag en werk ze voor straks.
    Dikke kussss

  • 26 Mei 2016 - 09:51

    Oma En Opa:

    Hey meisje , fijn hè dat papa morgen komt , alleen al voor je telefoon

  • 26 Mei 2016 - 09:58

    Oma En Opa :

    Had ik een heel verhaal geschreven staat er 1 regel grrrr,probeer het nog een keer.
    Wat een werktijden , jij bent er al gewend denk ik en vind het leuk ,, ik moet er niet aan denken.in ons vakantiehuisje is het in de douche net zo alles wordt nat , wij ook gelukkig dat dan weer wel . Als je nou wat gaat drinken zoek dan iets met een lekkere bank !!!!!leuk dat je al zoveel mensen kent geniet ervan dikke kus

  • 26 Mei 2016 - 17:19

    Kees:

    tis dat ik het nu lees en niet meer in de winkel kom hier anders nam ik een gordijntje mee,maar ga daar wel ergens een handy zaak opzoeken dames tot morgen.

  • 26 Mei 2016 - 20:33

    Nadine:

    Ik mis je echt heel erg. Ik ben echt blij dat je t zo naar je zin hebt maar telkens elke avond mis ik je wel steeds meer hoor Kiss

  • 27 Mei 2016 - 13:46

    Marika:

    Je wordt een echte nachtbraker

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Barão de São Miguel

Mijn eerste reis

'

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2016

Ben ik weer!

25 Mei 2016

Update

14 Mei 2016

2 weeks now

05 Mei 2016

Eerste week

30 April 2016

Eerste werkdag
Sharon

Actief sinds 27 April 2016
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 3867

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: