2 weeks now - Reisverslag uit Barão de São Miguel, Portugal van Sharon Dekker - WaarBenJij.nu 2 weeks now - Reisverslag uit Barão de São Miguel, Portugal van Sharon Dekker - WaarBenJij.nu

2 weeks now

Blijf op de hoogte en volg Sharon

14 Mei 2016 | Portugal, Barão de São Miguel

Hee daar ben ik weer!

Het is nu 14:40 uur en ik word net wakker. Helaas is vannacht mijn telefoon overleden.. Iemand heeft er een drankje over laten vallen, dus ik ga straks kijken wat ik eraan kan doen.
Vannacht heb ik gewerkt van 19.00 tot 04.00, toen snel schoongemaakt met z'n allen, want... Heaven was voor het eerst open, yeaahh #heaventillseven !!
Dus daar zijn we toen heen gegaan.

Ik moest vannacht niet in Heaven werken, omdat het voorlopig nog maar vanaf 04:00 uur open gaat + alleen in de weekenden.. ja ik weet het.. dit wist ik allemaal niet van te voren, maargoed.. voorlopig vermaak ik me nog best goed bij 66.
Vanavond moet ik om 21:00 uur beginnen, tot 04:00 bij 66 werken en dan van 04:00 tot 07:00 voor het eerst bij Club Heaven werken. Wat ik wil zeggen, je maakt echt wel lange dagen voor zó weinig.
Als je werkt van 19:00 tot 04:00 krijg je €30, best zielig.. haha. Maar als 66 open blijft tot 06.00 uur dan krijg je €10,- extra per uur. Dus dat is dan wel weer lekker. En dan heb ik de tijd van het schoonmaken er nog niet bij gerekend he! Maar ik wist het van te voren, dit moet je absoluut niet voor het geld doen.

Ik zit nog steeds alleen met Leanne in de 'vila', wat een luxe nu nog. Over een paar weken/maanden zitten we hier met 6 meiden, dan moeten we vechten om te kunnen douchen met warm water, haha. En het leuke is, 4 jongens van Club Heaven zijn inmiddels ook naar deze 'vila' verhuisd (waar ze alles behalve blij mee zijn) en we hebben maar 1 boiler. Nu nog nergens last van, maar denk straks met al die andere meiden wel.
De jongens van Heaven zaten eerst in een vila in een zijstraat op de strip, bij de jongens van 66, waar ze een keuken, woonkamer, wasmachine enz. hadden. Nu zitten ze tegen onze vila aan en hebben ze geen keuken, geen woonkamer en geen wasmachine. Echt heel leuk, want ik krijg telkens een tasje met was in m'n handen geduwd, haha. Ze hangen het wel zelf op hoor, dus kleine moeite, en ze kunnen niet anders want ze hebben geen sleutel van ons gedeelte.

Weet je hoe vaak ik trouwens al naar het strand ben geweest??? 1 keer!! Het is hier best koud geweest afgelopen 1,5 week en we hebben elke dag wel een regenbui gehad. Volgens mij gaat het nu weer de goede kant op.

Vanavond gaan we lekker eten bij Urban Pizza met de mensen die om 21:00 uur moeten beginnen en daarna naar Heaven moeten. 1 van mijn lievelings restaurants hier, de andere is Sumo sushi, hmmm.

Ik ga nu eerst bij de jongens aankloppen om even de wifi code te vragen, want die heb ik nog niet in mijn laptop gezet, dus kan ik dit bericht ook nog niet uploaden. Ondertussen is het nu ook al 15:00 uur en moet ik nog douchen, eten, langs de telefoon winkel, eten, werken.

Nou, dikke kus. Ik lees trouwens alle reacties van iedereen hoor, super lief en leuk allemaal!!
XOXO

  • 14 Mei 2016 - 17:04

    Nadine:

    Oggote nou snel maar een nieuwe tellefoon of laten maken anders kunnen we niet facetimen ... Xxxx love you sis

  • 14 Mei 2016 - 17:16

    Miranda :

    Nou hopelijk heb je snel andere telefoon

  • 14 Mei 2016 - 19:35

    Mr Bean:

    Leuk ja geniet er maar van.maar die tel zou ik z'n verzekering regelen.in ieder geval hopen we dat je weer een mobieltje krijgt.x

  • 15 Mei 2016 - 10:06

    Oma En Opa:

    Geniet er maar lekker van hoop wel dat je telf. gauw weer geregeld is , enne .....geld maakt niet gelukkig

  • 16 Mei 2016 - 14:33

    Kees:

    Hoe is het met je tel sharon?Laat nog even weten wat ik mee moet nemen voor je, ik heb een koffer meegeboekt speciaal voor extra spulletjes die je nog niet hebt.Laat het maar via fb weten ,eee groeten allemaal ....kijk en luister vriendjes.

  • 16 Mei 2016 - 20:44

    Marjolein Den Dekker:

    Leuk om je verhalen te lezen wat je allemaal mee maakt! Zo ben je toch een beetje bij ons

  • 17 Mei 2016 - 13:36

    Judith:

    Bij deze alvast een shotgun op een warme douche!
    Laat weten wanneer je weer bereikbaar ben via whatsapp en FaceTime.
    Kusjes!

  • 18 Mei 2016 - 21:07

    J.Sandee:

    Hee Sharon,
    Ik zie dat je het goed naar je zin heb,
    Hopelijk komt de zon snel, voe een beetje Bie te bruune'n!
    Leuk om je verhalen zo te lezen!
    Veel plezier met feesten/werken
    Liefs Jeroen & Kaylee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Barão de São Miguel

Mijn eerste reis

'

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2016

Ben ik weer!

25 Mei 2016

Update

14 Mei 2016

2 weeks now

05 Mei 2016

Eerste week

30 April 2016

Eerste werkdag
Sharon

Actief sinds 27 April 2016
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 3869

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: