Eerste week - Reisverslag uit Barão de São Miguel, Portugal van Sharon Dekker - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Barão de São Miguel, Portugal van Sharon Dekker - WaarBenJij.nu

Eerste week

Blijf op de hoogte en volg Sharon

05 Mei 2016 | Portugal, Barão de São Miguel

Heee allemaal,

Ik zit hier nu een week en ik kan je vertellen, het bevalt prima!
Soms heb ik werkdagen van 10-19, soms van 17-02 en soms van 19-sluit. Het is nu 05.10 uur en ik ben net thuis. Het was rustig, weinig mensen op straat. En vanmiddag regen gehad :-(

Ik weet niet of ik het al had gezegd, maar ik maak heel wat kilometers hier met de benenwagen. Het is 15/20 min lopen vanaf huis naar de strip en het strand is nog verder!! M'n voeten zaten onder de blaren omdat ik op de verkeerde schoenen naar het strand was gelopen. Ik neem nu dus af en toe een taxi voor 3 euro.

Vandaag heb ik gewerkt van 17-02, morgen weer.
Iedereen kent me hier al goed.. Soms kan ik zo'n kluns zijn. Zoals daarnet op het werk.
Iemand wilde sigaretten halen, dus dan moet ik een knopje indrukken om het sigarettenautomaat aan te zetten, maar we hebben ook een knopje om een sirene aan te zetten, gewoon voor de lol doen we dat af en toe als er een leuk liedje komt.

Ja je raad het al... Ik drukte dus op de verkeerde knop, de sirene.
Het ergste is nog dat ik het niet in de gaten had, Dennis kwam op ten duur lachend maar me toe gerend toen hij in de gaten had dat ik dus op het sigarettenautomaat gefocust was en dat de sirene nogal erg lang duurde haha! Joao, ook een collega, zag het allemaal gebeuren dus die lag bijna op de grond van het lachen toen hij door had ik de sigarettenknop moest hebben.

Nou, ik ga lekker slapen. Tenminste dat hoop ik want ik ben super verkouden en heb afgelopen nacht alleen maar liggen hoesten, maar gelukkig heeft Leanne niks gehoord.

Xo xo

  • 05 Mei 2016 - 08:45

    Oma En Opa:

    Maar goed dat die sirene niet voor de brandweer is !!! heerlijk dat je het zo naar je zin hebt we hebben we genoten van je verslag dikke kus .

  • 05 Mei 2016 - 10:07

    Arnold:

    Hahahah goed bezig sharon! Probeer niet me de airco aan te slapen daarom ben je verkouden en last van je keel, veel plezier lieverd!!

  • 05 Mei 2016 - 12:59

    Ineke De Pundert :

    Je gaat lekker Sharon! Hartstikke goed joh, geniet er van!

  • 05 Mei 2016 - 13:31

    Judith:

    Hahaha jij bent ook zo een heerlijke kluns

  • 05 Mei 2016 - 14:39

    Anja Paauwe:

    Hartstikke leuk om je zo te volgen

  • 05 Mei 2016 - 20:19

    Joke :

    Leuk Sharon geniet van je tijd daar

  • 05 Mei 2016 - 20:27

    Ome Jan En Tante Ineke:

    Zet de sirene maar vaak aan dan komen de klanten vanzelf.
    Gelukkig heb je het gezellig. Het zal steeds drukker worden dus geniet nog maar van

  • 06 Mei 2016 - 16:41

    Marika:

    Ff naamsbekendheid aan de Dekkers gegeven daar

  • 06 Mei 2016 - 21:00

    Miranda:

    Hahaha ik zit met een big smile te lezen!
    Je hebt schrijf-talent

  • 06 Mei 2016 - 21:04

    Miranda:

    Echt een Sharon actie van wie zou je het hebben

  • 07 Mei 2016 - 13:15

    Nadientje :

    Sukkel

  • 07 Mei 2016 - 13:15

    Nadine:

    Hihi love you

  • 07 Mei 2016 - 14:44

    Mr Bean:

    Toevallig ..de appel rolt niet ver ....prachtig x

  • 12 Mei 2016 - 15:12

    Andre:

    Tja, je hebt het niet van vreemde in ieder geval.
    Maar goed om te lezen dat alles super gaat , zo meteen wil je er niet meer weg!
    zoek alvast maar appartementje voor 2017.
    En, je kan altijd nog schrijfster worden, leuk geschreven allemaal

  • 13 Mei 2016 - 20:26

    Ellen:

    Hallo Sharon,
    Super leuk om te lezen dat t zo goed met je gaat. Pittig ook, zo te lezen, soort ploegendienst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Barão de São Miguel

Mijn eerste reis

'

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2016

Ben ik weer!

25 Mei 2016

Update

14 Mei 2016

2 weeks now

05 Mei 2016

Eerste week

30 April 2016

Eerste werkdag
Sharon

Actief sinds 27 April 2016
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 3860

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: