Eerste werkdag - Reisverslag uit Barão de São Miguel, Portugal van Sharon Dekker - WaarBenJij.nu Eerste werkdag - Reisverslag uit Barão de São Miguel, Portugal van Sharon Dekker - WaarBenJij.nu

Eerste werkdag

Blijf op de hoogte en volg Sharon

30 April 2016 | Portugal, Barão de São Miguel

30-04

Haai!

Vandaag is alweer de 3e dag, het is nu 12.30 uur en ik word net wakker. Ik zal jullie even bijpraten..

Gisteren (29-04) kwam ik rond 5 uur thuis van het stappen met collega's, wat een avond! We zijn overal een beetje gaan kijken, echt super leuk het nachtleven hier! Toen heb ik ook Sergio uit Groningen ontmoet, die nadat hij aankwam meteen mee ging stappen.

Toen ik gistermiddag (niet fris en fruitig) wakker werd, ben ik gaan ontbijten bij Liza's, een Engels restaurantje, met Dennis (20) en Sergio (22). Ik kreeg nog niet eens een halve croissant naar binnen dus dan weet je wel hoe laat het was. Maargoed, toen zijn we met z'n drieën even naar de grote supermarkt gegaan, waar ik zelf ook nog niet geweest was. Sergio moest nog vanalles halen. Die supermarkt is overigens ook ver lopen naar mijn huis, pfff!

We hebben de boodschappen meteen bij die jongens thuis gebracht en toen zijn we daar gebleven tot 17.15 uur. We waren alle 3 niet echt fit zeg maar, haha.

Om 17.15uur zijn we weer naar de strip gelopen om te gaan eten, en daarna te werken om 19.00uur. Nando, een huisgenoot van Dennis en Sergio, en barman bij 66, ging ook gezellig mee eten, hij is ook NL trouwens en zit hier al vanaf februari.

We hebben gegeten op het werk, bij 66 op het net geopende nieuwe dakterras, wauw, zo mooi dat uitzicht! We hebben daar nog lekker in de loungebank gezeten met andere Portugeze collega's van 66 en om 19.00 uur gingen we werken.

66 is normaal gesproken open tot 04:uur, maar als het nog druk is, begint de baas, Albano een big smile op z'n gezicht te krijgen en kan 66 max tot 06:00 uur doorgaan. Dat was dus vannacht het geval. Even wennen allemaal! Maar ik vond het goed gaan de eerste keer. Maar wat een gekken zeg, die Engelse, wow. Haha, kijk m'n ogen uit! Er zijn nu echt nog geen Nederlanders te bekennen dus ik Sergio en Dennis kunnen niet wachten! Die Engelsen kan je soms ook zo slecht verstaan als ze wat bestellen, lastig maarja dit is maar even voor 2 weken moeten we maar denken.

Toen we klaar waren met werk rond 07:30 uur, zijn we met z'n allen gaan eten bij Liza's, waar ik die dag ook had ontbeten. De Portugeze jongens die al lang in 66 werkt, want dat is wel het hele jaar door open, zijn ook erg aardig!

Ik viel tijdens het eten bijna in slaap, want ik zal toch nog even aan het ritme moeten wennen, dus ik ben toen samen met André (Portugees) naar huis gelopen. Hij slaapt boven ons en regelt een heleboel bij 66.

Nou nu is het ondertussen 13.00 uur en ik kan niet meer slapen. Even wachten tot Dennis en Sergio boven water zijn en dan willen we naar het strand, tenminste dat was de planning!

Vanavond moeten we weer om 19.00uur werken, heb er zin innnn.
Doeiiiii X o X o

  • 30 April 2016 - 14:29

    Oma:

    leuke foto met je collega's , geniet ervan

  • 30 April 2016 - 14:33

    Miranda:

    Hoi Lieverd!

    Wat super leuk zo jou te kunnen volgen en ook makkelijk voor je hoef je niet steeds het zelfde aan iedereen te appen :-)
    Zijn wel lange dagen voor je maar zo te lezen heb je het naar je zin en dan kan je heel de wereld aan hihi!
    Veel plezier straks op het strand en voor vanavond / vannacht werk ze...
    Love You dikke kuzzz

  • 30 April 2016 - 14:35

    Sharon Den Dekker:

    Dankjewel oma en mama! Dikke kusssss

  • 30 April 2016 - 15:06

    Nadientje:

    Love you xxx veel plezier❤️

  • 30 April 2016 - 15:24

    Mr Been:

    Fijn te horen gaat prima zo .geniet van de
    mooie tijd en pak op tijd je slaap uurtjes per dag x pap

  • 30 April 2016 - 15:24

    Mr Been:

    Fijn te horen gaat prima zo .geniet van de
    mooie tijd en pak op tijd je slaap uurtjes per dag x pap

  • 30 April 2016 - 17:00

    Arnold:

    Klinkt allemaal goed!! Veel plezier!!


  • 30 April 2016 - 18:55

    Marga:

    Gezellig ik ga t allemaal lezen

  • 30 April 2016 - 20:09

    Judith:

    Klinkt leuk! Ben trots op je meis xx

  • 02 Mei 2016 - 22:01

    Joke Kribbe:

    Leuk om je verslag te lezen .Geniet van je tijd daar

  • 03 Mei 2016 - 22:08

    Ineke:

    WAt heb je het leuk Sharon, zo te Lezen! En al lekker weer?,! Wij hebben vanavond met z'n zessen gezellig gebbqt, ome Jan.tante ien, ezmar,marika,Arnold en Nikki,achter in de schuur, gewoon heel gezellig
    X xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Barão de São Miguel

Mijn eerste reis

'

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2016

Ben ik weer!

25 Mei 2016

Update

14 Mei 2016

2 weeks now

05 Mei 2016

Eerste week

30 April 2016

Eerste werkdag
Sharon

Actief sinds 27 April 2016
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 3870

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: