Dag 1! - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Sharon Dekker - WaarBenJij.nu Dag 1! - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Sharon Dekker - WaarBenJij.nu

Dag 1!

Blijf op de hoogte en volg Sharon

28 April 2016 | Portugal, Albufeira

28-04
Daar zijn we dan! Marlene stond al op me te wachten, dat was fijn. Ze haalde me op in een pick-up, het was een half uurtje rijden naar de strip daar gingen we naar 'Albufeira 66', daar kan je overdag wat drinken en eten en het is 's avonds open tot 4 uur. Deze tent is ook van mijn baas en bazin, wat geen Nederlanders blijken te zijn maar Engelsen/Portugezen.

We kwamen daar aan en ik werd meteen warm ontvangen door twee mensen van het personeel daar, een Nederlandse meid en een Portugese jongen. We gingen even wat drinken en eten. Op ten duur zaten we met zn 6en aan tafel waarvan geen een Nederlander behalve ik en Marlene. Oeps even omschakelen maar het ging goed af, Liz, de bazin van Heaven en 66 en haar man zaten er ook bij. Lieve vrouw!

Marlene vertelde me dat ik de eerste twee weken hier kom te werken met de andere van Heaven, omdat hij pas later open gaat, als er Nederlanders zijn. Nadat we gegeten hadden gingen Marlene, Liz en ik naar 'de vila'. Ik schrok een beetje, heel kaal.. De wasmachine doet het nog niet, er zijn geen glazen, geen pannen, geen douchegordijn, geen stoelen/tafel op het terras. Maar ja we maken het in de loop der tijd wel gezellig.

Toen ontmoette ik mijn huisgenootje Leanne (21). Aardige meid uit Brabant! Ik heb mezelf even gesetteld, en toen zijn we om boodschappen gegaan bij een supermarkt 200 m verder, met Dennis (20), die is gisteren aangekomen en gaat ook bij Heaven werken. Dus ook eerst bij 66.

Het is nu 19.45 uur en Dennis haalt me op om 20:30 uur om misschien met nog een paar een hapje te gaan eten. Leanne is al gaan eten met iemand die hier woont. Vanavond komt Sergio uit Groningen. Marlene haalt hem op en dan hebben we om 23.30 uur een bespreking met z'n allen bij 66. Als ik het goed heb zijn we dan met 5, waarvan 1 horeca ervaring. Fjoe, dat lucht op! Ben ik niet de enige. Morgen moet ik om 19.00 uur beginnen bij 66. Tot sluit, dat is rond 04.00uur. Ik heb er zin in! Jullie horen mij binnenkort weer!
X o X o

  • 28 April 2016 - 21:22

    Oma:

    Dat is geweldig zo kunnen we meegenieten , heel leuk geschreven .

  • 28 April 2016 - 21:26

    Ome Jan En Tante Ineke:

    Wat leuk zo n eerste leuke, goede kennismaking!!!
    Xxx

  • 28 April 2016 - 21:26

    Ome Jan En Tante Ineke:

    Wat leuk zo n eerste leuke, goede kennismaking!!!
    Xxx

  • 28 April 2016 - 21:30

    Cheyenne:

    Leuk! Heel veel plezier lieverd! ❤️

  • 28 April 2016 - 22:12

    Kres Den Dekker:

    Kijk prima zo kunnen we lekker zien en volgen hoe het gaat....hoef mischien straks niet alles te weten ee ..kus

  • 28 April 2016 - 22:24

    Kees:

    Fijn dat het nu al leuk is voor je meid.zitten met een goed gevoel thuis met minder zon als jou

  • 28 April 2016 - 23:02

    Muriël:

    Leuk om zo je avonturen te kunnen lezen! Fijn ook dat je zo warm wordt ontvangen. Werkse voor morgen & veel succes! Liefs

  • 28 April 2016 - 23:28

    Marika:

    He! Fijn dat je goed wordt begeleidt, kun je overal een beetje inrollen

  • 04 Mei 2016 - 23:58

    Ilonka:

    Leuk om alles van je te lezen wat je allemaal mee maakt, heel veel plezier! En hou ons op de hoogte xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Albufeira

Mijn eerste reis

'

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2016

Ben ik weer!

25 Mei 2016

Update

14 Mei 2016

2 weeks now

05 Mei 2016

Eerste week

30 April 2016

Eerste werkdag
Sharon

Actief sinds 27 April 2016
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 3859

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: